torsdag 28 juni 2012

Omstart

Idag, för exakt ett år sedan, fick jag officiellt nyckeln till 'huset'*.

Idag, med hårt jobb framför mig, tömmer jag min lägenhet. Att det har tagit ett år har sina skäl. Det har varit dåligt för ekonomin men bra på andra sätt.

Jag tycker att det är ironiskt av kosmos att han som nu köpt min lägenhet kan ta den redan i morgon och att det innebär att jag flyttar slutgiltigt därifrån på årsdagen av när vi kom hit.

Hit, det är till min "äggkartong i skogen" som jag kallar det. För,
* hus, det är att ta i.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: varje gång Vi i Villa trillar ner i brevlådan känns det lika malplacerat...

Alla (?) tycker att jag är galen så jag vill klargöra det från början:

INTE EN SEKUND HAR JAG ÅNGRAT MIG!

Jag borde ha gjort det här för åratal sedan. Om jag bara hade vetat...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar